The title of your home page HotDroid دانلود Duolingo 3.7.2 – اپلیکیشن یادگیری زبان خارجی برای اندروید
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 196
نویسنده : مهدی عابدیان

راه ها و ابزارهای مختلفی برای یادگیری زبان های خارجی وجود دارد که با آن ها بتوانید زبان های مختلف را یاد بگیرید. امروز در هاتدیروید قصد معرفی اپلیکیشنی جدید و محبوب با نام Duolingo را داریم که مخصوص سیستم عامل اندروید طراحی شده است و با آن می توانید به راحتی زبان های اسپانیایی ، فرانسوی ، آلمانی ، پرتغالی ، ایتالیایی و انگلیسی را در محیطی زیبا و به صورت سرگرم کننده فرا بگیرید ! این برنامه ی جالب واژه های زبان های مختلف را در دسته های مختلفی همچون حیوانات ، غذاها ، عبارات و اصول دسته بندی کرده است که می توانید به آسانی واژه ها را بیاموزید. به صورت درس به درس و بسیار جذاب همراه با تصاویر کلمه ها را یاد خواهید گرفت و با تمام کردن کلمه های هر بخش مدال طلا برای شما نمایش داده خواهد شد .

از ویژگی های نرم افزار Duolingo می توان به رایگان بودن آن ، نداشتن هیچگونه تبلیغات و نیاز نداشتن به هیچگونه هزینه اشاره کرد. برنامه ی فوق تنها برروی اسمارت فون ها قابل نصب و اجرا خواهد بود و برروی تبلت ها نصب نمی شود و به گفته ی نویسنده  طراح برنامه در هفته های آینده این مشکل نیز برطرف خواهد شد.

 تغییرات نسخه ی v3.7.2:

* بهبود عملکرد برنامه و رفع مشکلات



:: موضوعات مرتبط: نرم افزار اندروید , آموزشی و درسی , ابزارها , کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: آموزشی و درسی , ابزارها , کاربردی , نرم افزار اندروید , دانلود Duolingo 3/7/2 – اپلیکیشن یادگیری زبان خارجی برای اندروید ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: